Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів» (далі Закон).

Терміни повернення і обміну

Згідно Закону повернення та обмін товарів проводиться протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення

Повернути/обміняти товар можливо, якщо виконані наступні умови:

  • Товар не використовувався за призначенням, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • Має товарний вигляд, повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  • Пройшло менше 14 днів з моменту покупки товару.

Повернення товару неналежної якості. Важливо!

Гарантія виробника — 1 рік. Якщо пристрій не функціонує, обмін/повернення можливі тільки після діагностики в сервісному центрі. Це виконується у випадку, коли поломка не пов'язана з пошкоджуючими діями покупця. Якщо за результатами умови використання не порушені, відбувається обмін/повернення протягом 14 днів.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», можемо відмовити в обміні та поверненні товарів у насупних випадках:

  • порушення цілісності корпусу (відсутність елементів корпусу, пошкодження);
  • нехтування правилами інструкції;
  • експлуатація обладнання із порушеннями;
  • несанкціоноване втручання в конструкцію;
  • попадання в зарядну станцію сміття, рідин;
  • ін. Повернення/обмін здійснюється за таких умов:
  • повідомте нам про намір повернути оплачений товар;
  • домовтеся з нами про відправку зарядної станції;
  • повідомте номер банківської карти (інший варіант) для повернення коштів;
  • після отримання і перевірки товару ми одразу повертаємо гроші за домовленістю.

Строки повернення і обміну

  1. Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  2. Повернути чи обміняти товар можна відправкою через «Нову Пошту».

Оплата зворотної доставки товарів здійснюється за домовленістю. 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.